Warning: include_once(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/advanced-cache.php on line 22

Warning: include_once(): Failed opening '/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php74/root/usr/share/pear') in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/advanced-cache.php on line 22

Warning: include(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 95

Warning: include(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 95

Warning: include(): Failed opening '/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php74/root/usr/share/pear') in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 95

Warning: include_once(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 118

Warning: include_once(): Failed opening '/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php74/root/usr/share/pear') in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 118
بهترین سلاح ها در بازی Assassins Creed Valhalla - گیمریار | اکانت بازی ps4 | کانت قانونی ps4 | اکانت قانونی ps5 | خرید پلاس هکی

بهترین سلاح ها در بازی Assassins Creed Valhalla

بازی Assassins Creed Valhalla یک عنوان نقش آفرینی بسیار بزرگ و پرجزئیات به‌همراه قابلیت‌ها، سلاح‌ها و آیتم‌های بی‌شمار است که ممکن است بازیکنان را در انتخاب ترکیب درست برای پیش‌روی در مراحل بازی دچار مشکل کند. در ادامه این مطلب به معرفی 12 سلاح و ترکیب سلاح‌های برتر در بازی Assassins Creed Valhalla می‌پردازیم.

دو مورد آخر این متن بخش‌هایی از داستان بازی Assassins Creed Valhalla را فاش می‌کنند، اگر این بازی را تجربه نکرده‌اید، از خواندن این بخش‌ها پرهیز کنید.

Varin’s Axe

در بعضی بازی‌های نقش آفرینی اولین سلاحی که به دست می‌آورید می‌تواند یکی از بهترین و ماندگارترین اسلحه‌‌های‌تان باشد. قدرت تبر پدر ایوور (Eivor) پس از تقویت قطعا شگفت زده‌تان می‌کند.

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، با تقویت کردن تبر Varin به سطح Mythical، این سلاح نسبت به بسیاری از سلاح‌هایی که در نیمه دوم بازی پیدا می‌کنید قدرتمندتر است.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا به نگه داشتن این تبر از ابتدا تا انتهای بازی فکر کنید، این است که به دلیل کمبود مواد اولیه مورد نیاز برای تقویت سلاح‌ها، پیدا کردن یک سلاح جدید مناسب سبک بازی‌تان و تقویت دوباره آن اصلا کار آسانی نیست.

پس اگر مشکلی با نگه داشتن یک سلاح از ابتدا تا انتهای بازی ندارید، می‌توانید به راحتی به تبر Varin در تمام طول بازی اعتماد کنید و با خیال راحت آن را تقویت کنید. از آن‌جایی  که با هر ضربه‌ای که به دشمنان می‌زنید سرعت حملات‌تان حداکثر تا 10 برابر افزایش می‌یابد، ترکیب ضربات این تبر با سپرSarcophagus  علاوه بر تقویت قدرت تدافعی‌تان در مبارزات، تاکتیک بسیار خوبی برای ضد حمله زدن به دشمنان است.

Yngling Seax

خنجر Yngling Seax گزینه‌ای ایده آل برای بازیکنانی است که سبک مبارزه تهاجمی دارند و نیازمند یک سلاح با سرعت ضربات بسیار بالا و کشنده در نبرد‌های تن به تن بازی هستند.

به دلیل قدرت حمل آسان خنجر Yngling Seax و سرعت حرکت بالای بازیکن هنگام در دست داشتن آن، ترکیب مهارت Brush With Death و این خنجر توسط بازیکنانی که در جاخالی دادن ضربات در لحظه آخر استاد شده‌اند، آن‌ها را تقریبا از تمامی حملات دشمنان دور نگه می‌دارد.

در این شرایط، جاخالی دادن حملات دشمنان در آخرین لحظه باعث کند شدن حرکت دشمنان برای مدت کوتاه می‌شود و به مدت 2.5 ثانیه پس از جاخالی دادن، حمله با خنجر Yngling Seax آسیب بیشتری به دشمنان وارد می‌کند.

از آن‌جایی که دو خنجر Suttungr’s Claw و Kopis تقریبا سرعت حمله برابری با خنجر Yngling Seax دارند، ترکیب این سلاح‌ها با یکدیگر سرعت مرگباری به حملات‌تان خواهد داد. قابلیت‌های این دو خنجر عبارتند از:

خنجر Suttungr’s Claw: بعد از هر ضربه میزان آسیب Critical به دشمنان افزایش می‌یابد.

خنجر Kopis: با هر ضربه Critical به دشمنان بخشی از نوار سلامتی بازیکن بازیابی می‌شود.

اگر هنوز در جاخالی دادن ضربات دشمنان ماهر نشده‌اید، استفاده از خنجر Kopis می‌تواند کمک بزرگی در پر شدن نوار سلامتی‌تان در جریان مبارزات بکند، اما استفاده از خنجر Suttungr’s Claw قطعا ضربات‌تان را مرگبارتر و از بین بردن دشمنان را آسان‌تر خواهد کرد.

Shield Sarcophagus

اگر در مقابل هر یک از سرسخت‌ترین دشمنان بازی به مشکل برخوردید، استفاده از سپر Sarcophagus مانند پایین آوردن درجه سختی بازی در این مبارزات عمل می‌کند.

این سپر در حمله، دفاع و گیج کردن دشمنان عالی عمل می‌کند و دشمنان کار بسیار سختی برای عبور از آن و ضربه زدن به شما خواهند داشت. در کنار این‌ها، دفاع کردن ضربات دشمنان با سپر Sarcophagus، احتمال ایجاد یک حلقه آتش کوچک اطراف بازیکن و سوزاندن دشمنان را به میزان 33 درصد افزایش می‌دهد.

Shield Plank and Buckler

با وجود این‌که سپر Plank and Buckler تقریبا مشابه هر سپر دیگری در بازی عمل می‌کند، اما ویژگی‌های قدرتمند گیج کردن دشمنان (با دفاع ضربات آن ها در آخرین لحظه) در این سپر برگ برنده بزرگی برای آن محسوب می‌شود.

هرچند سپر Plank and Buckler از آماری مشابه با آمار سپر Sarcophagus برخوردار است، اما قابلیت مخصوص این سپر که باعث افزایش آسیب ضربات سلاح‌های سنگین پس از دفاع لحظه آخری می‌شود، ترکیب کشنده‌ای با یک سلاح سنگین قدرتمند مانند چکش Blacksmith تشکیل می‌دهد. در ادامه به معرفی این چکش خواهیم پرداخت.

Blacksmith’s Hammer

یکی از قدرتمند‌ترین سلاح‌های سنگین بازی که قدرت حمله و گیج کنندگی بالایی هم دارد، چکش Blacksmith است. همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم، این چکش با سپر Plank and Buckler ترکیب بسیار کشنده‌ای را تشکیل می‌دهند.

ضربات این چکش به خودی خود قدرتمند و مهلک هستند، اما ترکیب آن‌ها با قابلیت مخصوص سپر Plank and Buckler (که آسیب سلاح‌های سنگین را پس از دفاع لحظه آخری حملا افزایش می‌دهد) به راحتی هر دشمنی را در بازی از پا در می‌آورد.

Axe Sepulcher

برخلاف تبر Varin که در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم، تبر Sepulcher یک سلاح سنگین و کند محسوب می‌شود که هر دو دست ایوور را مشغول می‌کند و نمی‌توان در کنار آن سلاح دیگری در دست داشت.

اما این موضوع نمی‌تواند قدرت مهیب تبر Sepulcher در وارد کردن ضربات Critical قدرتمند زیر سوال ببرد. البته برای استفاده مداوم از این اسلحه و تداوم تاثیر گذاری آن در مبارزات بازی لازم است که آن‌ را همزمان با پیش‌روی در مراحل بازی تقویت کنید.

لازم به ذکر است که وارد کردن ضربات Critical به دشمنان با تبر Sepulcher، باعث آتش گرفتن این تبر و وارد کردن آسیب بیشتر به دشمنان می‌شود. فعال شدن دوباره این قابلیت هم تنها به 10 ثانیه زمان نیاز دارد.

Blodwulf Shield

یکی از کاربردی‌ترین سپر‌های بازی که برخلاف دو سپر قبلی معرفی شده، یک سلاح سبک به‌شمار می‌رود، سپر Blodwulf است.

قابلیت مخصوص قدرتمند سپر Blodwulf، آن‌را به یکی از مهم‌ترین سلاح‌های بازی تبدیل می‌کند. این قابلیت مخصوص باعث می‌شود تا با دفاع هر یک از ضربات دشمنان در آخرین لحظه، احتمال آغشته شدن سلاح‌تان به آتش وجود داشته باشد. البته این « احتمال » به قدری بالاست که با در دست داشتن سپر Blodwulf، در اکثر مواقع سلاح هجومی شما به آتش آغشته خواهد بود.

یکی دیگر از نکات مثبت این سپر، در دسترس قرار گرفتن آن در مراحل ابتدایی بازی است که کار تقویت آن در ادامه روند بازی را بسیار راحت‌تر می‌کند.

Spinning Death Flail

استفاده از گرز Spinning Death از لذت بخش‌ترین کارهایی است که بازیکنان می‌توانند در جریان بازی Assassins Creed Valhalla انجام دهند. علاوه بر ضربات مهلکی که می‌توان با این گرز به دشمنان بخت برگشته بازی وارد کرد، ظاهر ترسناک آن هم مزید بر علت می‌شود تا بازیکنان به سختی بتوانند از استفاده از این سلاح دست بکشند. با توجه به اندازه بزرگ این گرز، دشمنان هم شانس چندان زیادی در جاخالی دادن حملات‌تان نخواهند داشت و حتی در اغلی مواقع تلاشی هم برای این کار نمی‌کنند.

برخلاف ظاهر گول زننده آن، گرز Spinning Death وزن کمی دارد و مانع حرکت سریع و جاخالی دادن حملات دشمنان نمی‌شود و انتخابی ایده آل برای گذراندن سخت‌ترین نبرد‌های بازی به شمار می‌رود.

 Fafnir’s Fang

نیزه‌ها در بازی Assassins Creed Valhalla معمولا از سوی بازیکنان دست کم گرفته می‌شوند و کمتر بازیکنی از آن‌ها به عنوان سلاح اصلی خود استفاده می‌کند.

نیزه Fafnir یکی دیگر از سلاح‌هایی است که در مراحل اولیه بازی پیدا می‌شود و تقویت کردن‌اش در جریان بازی می‌تواند آن‌را در سطح سلاح‌های کشنده در آخرین مراحل بازی نگه دارد.

شاید استفاده از چنین ترکیبی اندکی عجیب به‌نظر برسد، اما در دست داشتن دو نیزه به‌صورت همزمان یکی از بهترین ترکیب سلاح‌ها در این بازی به حساب می‌آید.

در دست داشتن نیزه Fyrd در کنار نیزه Fafnyr، هم به بالارفتن سرعت جاخالی دادن و هم به افزایش احتمال وارد کردن آسیب Critical (به پنج دشمن به‌صورت هم‌زمان) کمک شایانی می‌کند.

سرعت بالای حملات با این نیزه‌ها در کنار طول زیاد این نیزه‌ها که باعث ایجاد یک حاشیه امن برای بازیکن می‌شود، قطعا این ترکیب سلاح غیرمعمول را به یکی از بهترین ترکیب سلاح‌ها در بازی تبدیل می‌کند.

Petra’s Arc

بر کسی پوشیده نیست که کمان‌ها در بازی Assassin’s Creed Valhalla در نبرد‌های تن به تن هیچ کاربردی ندارند، اما معمولا داشتن تنها یک سلاح برای نبرد‌های تن به تن هم کفایت می‌کند و به همراه داشتن کمان برای حمله از راه دور و یا گذراندن مخفیانه مراحل می‌تواند انتخاب ایده آلی باشد.

در جریان بازی با کمان‌های قدرتمند زیادی مواجه خواهید شد و انتخاب یک کمان از میان آن‌ها کار چندان راحتی نیست. اما کمان Petra با داشتن قابلیت وارد کردن آسیب Critical هنگامی که نوار سلامت بازیکن کاملا پر است، گزینه بسیار مناسبی برای کشتن مخفیانه دشمنان و نبرد از راه دور به شمار می‌رود. ترکیب این سلاح با مهارت‌های شاخه Wolf، که به بازیکن اجازه کنترل مسیر تیرهای کمان را می‌دهد، آن را به انتخابی ایده آل برای کشتن مخفیانه دشمنان تبدیل می‌کند.

Gungnir – Odin’s Spear

همان‌طور که پیش از این گفتیم، نیزه‌ها معمولا توسط بازیکنان به عنوان سلاح اصلی در این بازی استفاده نمی‌شوند. اما استفاده از Gungnir، نیزه اودین، می‌تواند این طرز تفکر را به کلی تغییر دهد.

قابلیت مخصوص نیزه Gungnir باعث افزایش قابل توجه محدوده آسیب آن می‌شود که این نیزه را صاحب بیشترین میزان محدوده آسیب میان سلاح‌های تن به تن در بازی می‌کند.

استفاده از این نیزه به دو شکل زیر بهترین عمل‌کرد آن‌ را به نمایش خواهد گذاشت:

 حالت تدافعی: ترکیب نیزه Gungnir به یک سپر قدرتمند مانند مثال‌هایی که در نمونه‌های بالا زده شد.

حالت تهاجمی: ترکیب نیزه Gungnir با یک نیزه، خنجر یا یک شمشیر دیگر.

Excalibur Greatsword

شمشیر معروف شاه آرتور هم در بازی Assassins Creed Valhalla حضور پر رنگی دارد و همان‌طور که از آن انتظار می‌رود، یکی از قدرتمندترین سلاح‌های بازی است. علاوه بر خصوصیات تهاجمی بسیار قدرتمند این شمشیر، قابلیت مخصوص آن هم به‌شدت قدرتمند است و گذراندن مراحل آخر بازی را مثل آب خوردن می‌کند. این قابلیت مخصوص، باعث می‌شود تا وارد کردن ضربات تمام کننده و ضربات Critical به یک دشمن، تمام دشمنان حاضر در محیط برای مدتی کور شوند.

برای به‌دست آوردن شمشیر Excalibur باید هشت لوح پخش شده در نقشه بازی را پیدا کند و سه عضو Zealot به ‌نام‌های ودن (Woden)، هایکی (Heike) و اروثگار (Hrothgar) را از بین ببرید.

متاسفانه نیزه Gungnir و شمشیر Excalibur در آخرین مراحل بازی در دسترس قرار می‌گیرند و استفاده از قابلیت‌های بسیار قدرتمند‌شان هم محدود به همین زمان کوتاه می‌شود. پس بهتر است تا وقتی که توانایی‌اش را دارید از این دو سلاح به نحو احسن استفاده کنید و استفاده از دیگر سلاح‌های‌تان را در مراحل آخر بازی فراموش کنید.

, , , , , , , , , , , ,