Warning: include_once(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/advanced-cache.php on line 22

Warning: include_once(): Failed opening '/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php74/root/usr/share/pear') in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/advanced-cache.php on line 22

Warning: include(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 95

Warning: include(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 95

Warning: include(): Failed opening '/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php74/root/usr/share/pear') in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 95

Warning: include_once(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 118

Warning: include_once(): Failed opening '/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php74/root/usr/share/pear') in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 118
بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5 - گیمریار | اکانت بازی ps4 | کانت قانونی ps4 | اکانت قانونی ps5 | خرید پلاس هکی

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5

همانطوری که تا به حال مشاهده کرده‌اید، کنسول PS5 یک دستگاه همه چیز تمام است و با خریدش می‌توانید به راحتی تجربه‌ای بسیار دلنشین از بازی کردن داشته باشید، اما همیشه مواردی وجود دارد که حتی می‌توانند تجربه خوب را بهتر کنند و در این زمینه این موارد همان لوازم جانبی کنسول PS5 است. متاسفانه تمامی این لوازم جانبی در بسته اصلی کنسولی که خریداری می‌کنید وجود ندارند و باید حداقل به غیر از یکی از موارد، بقیه لوازم جانبی را جداگانه خریداری کنید، پس بهتر است تا قبل از خرج کردن سرمایه‌تان، این لوازم جانبی را بشناسید و بعد با بررسی دقیق به سراغ خریدشان بروید.

این مسئله ارتباطی به علاقه شما به بازی‌های انحصاری ندارد و حتما نباید عاشق بازی‌ Spider-Man: Miles Morales و یا بازی Astro’s Playroom باشید تا به سراغ این لوازم جانبی بروید. در واقع برای استفاده از نهایت لذتی که می‌توانید از بازی کردن با کنسول PS5 ببرید، بهتر است از این لوازم استفاده کنید. در لیست پیش رو قصد داریم تا بهترین کنترلر، دوربین و جافظه‌های جانبی را برای پلی استیشن 5  به شما معرفی کنیم و در این میان لیست به گونه‌ای نوشته شده است تا بهترین برند ممکن با مناسب ترین قیمت  را به شما معرفی کنیم تا بتوانید تجربه خوبی در هر بخش داشته باشید. اگر می‌خواهید یک کنترلر اضافی بگیرید، یا با یک هدفون درجه یک صدای سه بعدی کنسول جدیدتان را بشنوید. همانطوری که می‌دانید مدت زمان خیلی زیادی از عرضه پلی استیشن 5 نگذشته است و مانند کنسول‌های نسل قبل شاهد وجود لوازم جانبی برند‌های متفاوت مخصوص کنسول سونی نیستیم و قطعا بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول ساخته شده توسط کمپانی سونی، لوازم جانبی برند سونی خواهد بود، بنابراین در این لیست بیشتر با لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5 رو به رو هستید و با جزئیات این لوازم زیبا آشنا خواهید شد که علاوه بر هماهنگی در بخش فنی با کنسول، هماهنگی ظاهری بسیار زیادی نیز با کنسول PS5 شما خواهند داشت.

اما بهتر است قبل از اینکه به سراغ موارد اصلی برویم نگاهی به این موضوع داشته باشیم که بهترین لوازم جانبی کنسول PS5 بر چه اساسی انتخاب شده‌اند.

قطعا هیچکس دوست ندارد دو کنترلر با ظاهر و امکانات کاملا متفاوت را برای پلی استیشن 5 خریداری کند، در این حال اولین کاری که شما به عنوان دارنده یک پلی استیشن ۵ خواهید کرد این است که برای تجربه بازی‌های چند نفره یک کنترلر DualSense خریداری کنید. حالا زمانی که یک کنترلر DualSense خریداری کردید مقداری بیشتر هزینه می‌کنید و یک پایه شارژر شیک و رسمی مخصوص سونی را خریداری می‌کنید تا بتوانید هر دو کنترلرتان را همزمان شارژ کنید و حتی اگر دوست دارید چهار دسته بخرید و با یک پایه شارژر دو دسته را همیشه شارژ شده نگه‌دارید و دسته‌های دیگر را با کابل شارژ، شارژ کنید.

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5

اگر تصمیم داشته باشید کنترلری دیگر به جز کنترلر DualSense برای کنسول PS5 ‌خریداری کنید بدانید که هیچ چیز نمی‌تواند قابلیت‌هایی که این کنترلر با پلی استیشن 5 به شما ارائه می‌دهد را، به شما ارائه دهد. پس قبل از اینکه به این کار فکر کنید با کنترلر اصلی کنسول کمی بازی کنید تا متوجه شوید، ساخته جدید سونی چه امکاناتی نحفته دارد. (البته اگر این را در نظر بگیریم که در آینده کنترلری سازگار با PS5 عرضه شود)

در مرحله بعد باید به سراغ هدست بازی برویم. همانطوری توضیح دادیم بهترین قیمت و بهترین امکانات در بین هدست‌های موجود تعلق می‌گیرد به هدست سونی که با نام Pulse 3D Wireless headset شناخته می‌شود. این هدست در هماهنگی با کنسول PS5 در درجه‌ای بسیار خوب قرار دارد و ظاهر خاصش کاملا مشابه پلی استیشن 5 است. کافی‌است کمی با این هدست به بازی بپردازید تا فراموش کنید در چه مکانی هستید.

البته هدست SteelSeries Arctis 7P Wireless headset هم می‌توان یک جایگزین بسیار خوب باشد و عملکردی عالی را با وصل شدن به کنسول پلی استیشن 5 به شما ارائه دهد. این هدست توانایی دارد تا صدا را با کیفیتی بسیار مطلوب به گوش‌های شما برساند و برای افرادی که دوست دارند هدستی مناسب کنسول نسل قبل و حال حاضر سونی داشته باشند پیشنهاد می‌شود.

این توضیحات مختصری از لیست پیش رو بود و سعی داشتیم تا دلیل انتخاب گزینه‌ها را برایتان توضیح دهیم، حالا اگر انگیزه‌تان برای خرید این لوازم جانبی بیشتر شده است در ادامه متن با ما همراه باشید تا با جزئیات، فواید، معایب و ظاهر این تجهیزات آشنا شوید.

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5

1- کنترلر DualSense

«بهترین کنترلر مخصوص کنسول پلی استیشن 5»

سایز: 6.3 x 2.6 x 4.2  اینچ | نحوه اتصال: بلوتوث/ USB-C | وزن: 280 گرم

تریگر‌های تطبیق پذیر

+بازخورد هپتیک

 کنترل از طریق حسگر‌ها و صفحه لمسی

– بزرگ بودن

– دریفت آنالوگ ها

کنترلر مخصوص کنسول پلی استیشن که با نام کنترلر DualSense شناخته‌ می‌شود. یکی از مهمترین بخش‌های این کنسول است و همانطور که می‌دانید با خرید یک کنسول، یک کنترلر DualSense هم نصیبتان خواهد شد. این کنترلر در واقع نسخه بعدی کنترلر‌‌های DualShock است، اما به‌خاطر استاندارد‌های جدیدی که همراه داشته است نامش به کلی تغییر کرده و نسبت به پدربزرگانش ظاهر بسیار متفاوتی نیز دارد. کنترلر DualSense قابلیت‌های خاص بسیار زیادی دارد که در بین آن‌ها می‌توان به بازخورد هپتیک اشاره کنیم که نسل جدیدی از لرزش است و حسی را به شما می‌دهد که تا به حال تجربه نکرده بودید. این قابلیت توسط دو موتور هپتیک نسبتا بزرگ در کنترلر به وجود آمده است.

از قابلیت‌های خاص دیگر این کنترلر می‌توانیم به تریگر‌های تطبیق پذیرش اشاره کنیم. اگر تا به حال چیزی از آن‌ها نشنیده‌اید، آماده یک قابلیت فوق‌العاده باشید. تریگر‌های این کنترلر با توجه به شرایط شما در بازی تغییر خواهند کرد. برای مثال در نسل قبل برای شلیک گلوله در بازی ها به راحتی تریگر را فشار می‌دادید و شلیک می‌کردید. حالا با کنترلر DualSense برای شلیک یک گلوله باید مانند شلیک کردن گلوله واقعی، به تریگر فشار بیاورید تا پایین برود، یعنی تریگر درست مانند ماشه یک سلاح عمل می‌کند. علاوه بر این قابلیت‌‌ها می‌توانیم به حسگر حرکتی کنترلر که نسخه بهبود یافته DualShock 4 است اشاره کنیم. در کنار این قابلیت‌های خاص، یک میکروفون با کیفیت  برای چت نیز روی کنترلر جایگذاری شده است. خروجی کابل USB-C از دیگر بهبود‌های این کنترلر نسبت به نسل قبل است که سرعت شارژش را بسیار افزایش خواهد داد.

به تازگی اخبار جدید منتشر شده خبر از این می‌دهند که آنالوگ‌های کنترلر نسبت به نسل قبل بهبود نیافته‌اند و همان مشکل دریفت را خواهند داشت اما در هر حال،‌ بدون شک بهترین انتخاب برای یک کنسول پلی استیشن 5، همین کنترلر DualSense است، همچنین عاقلانه‌ است که  در کنار کنترلر اصلی، یک کنترلر اضافی هم برای خودتان تهیه کنید.

برای خرید کنترلر DualSense از فروشگاه گیمریار کلیک کنید

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5

2- دوربین PlayStation HD

«بهترین وبکم مخصوص کنسول پلی استیشن 5»

رزولوشن: 1080p | قابلیت‌های خاص: قابلیت حذف خودکار پس زمینه/ پایه نگه‌دارنده همراه

+قابلیت حذف خودکار پس زمینه

+‌پایه نگه‌دارنده همراه با دوربین

+عکس برداری با کیفیت HD

– پشتیبانی نکردن از PSVR

اگر قصد دارید با کنسول پلی استیشن 5 جدیدتان استریم کنید و به صورت زنده روی سرویس ‌های یوتوب و توئیچ ویدیویی آپلود کنید بهتر است به گزینه‌های دیگر فکر نکنید و جزئیات این دوربین را بخوانید. دوربین PlayStation HD علاوه بر قابلیت‌های فنی‌اش، ظاهر فیزیکی بسیار زیبایی دارد که کاملا همگام با کنسول PS5 طراحی شده و علاوه بر آن یک پایه نگه‌دارنده در جعبه‌اش دارد که کار را برایتان بسیار راحت خواهد کرد و دیگر نیازی نیست نگران این باشید که دوربین را کجا قرار دهید و یا برایش یک پایه نگه‌دارنده بخرید.

از قابلیت‌های فنی این دوربین خوش فرم می‌توان به قابلیت حذف خودکار پس زمینه اشاره کرد که برای استریم کردن یک اصل به حساب می‌آید. همچنین توان این کار را هم خواهید داشت که پس زمینه‌تان را که به هر دلیلی دوستش ندارید، حذف کرده و به جای آن از یک تصویر به عنوان پس زمینه استفاده کنید. بدون شک سونی سعی کرده است تا بهترین دوربین ممکن را با بهترین ظاهر و قیمت برای طرفداران کنسول پلی استیشن 5 طراحی و عرضه کند و خوشبختانه می‌توانیم بگوییم این کار را به بهترین نحو انجام داده است و حالا با خرید این قطعه جانبی می‌توانید یک سیستم استریم رضایت‌بخش برای کنسول جدیدتان جمع کنید و از کاری که می‌کنید در کمال رضایت لذت ببرید.

برای خرید دوربین PlayStation HD از فروشگاه گیمریار کلیک کنید

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5

3- هدست بی‌سیم Pulse 3D

«بهترین هدست مخصوص کنسول پلی استیشن 5 برای صدای سه بعدی»

باتری: 12 ساعت | قابلیت‌های خاص: صدای سه بعدی | میکروفون‌ها: دو میکروفون دوگانه مخفی | همگام: PS5، PS4، PC، Mac

+ عمر باتری خوب

+ همگام با قابلیت صدای سه بعدی PS5

+ همگام با PSVR

–  کمبود در بازار و در نتیجه افزایش قیمت آن

حالا که پلی استیشن 5 خریده‌اید بدون شک از قابلیت صدای سه‌بعدی آن خبر دارید و چه کسی دوست ندارد این امکان جدید را در بازی ها تجربه کند. علاوه بر آن اکثر گیمر‌ها علاقه شدیدی به بازی کردن با هدست دارند چون معمولا فضای اطرافشان آن آرامش مورد نیاز را برای تمرکز به آن‌ها نمی‌دهد. به هر حال اگر شما هم یکی از این دسته افراد هستید و دوست دارید تا یک هدست خوب برای کنسول PS5تان داشته باشید و با آن بازی کنید، بهتر است به سراغ هدست مخصوص پلی استیشن ۵ یعنی هدست Pulse 3D Wireless headset بروید. قطعا هدست‌های بسیار زیادی در بازار موجود است که می‌تواند در بخش ارائه صدای مطلوب از این هدست پیشی بگیرد ولی تا به حال هیچ هدستی تولید نشده است که در کنار قیمت مناسبش، از نظر ظاهر و عملکرد این مقدار با کنسول پلی استیشن 5 همگام باشد. همانطور که متوجه شدید این هدست برای کنسول PS5 ‌ساخته شده است و از قابلیت صدای سه بعدی آن پشتیبانی می‌کند و همانطور که در تصویر می‌بینید مانند سایر تجهیزات مخصوص پلی استیشن ۵، از نظر ظاهری کاملا با آن‌ها هماهنگ است و تکمیلشان می‌کند.

این هدست با طراحی خاص بدنه، استفاده از بافت بسیار لطیف روی پخش کننده‌های صدا و استرپ (سر بند) قابل تنظیمش، به گونه‌ای طراحی شده است تا بتوانید آن را روی سرتان بگذارید و ساعت‌ها به بازی کردن بپردازید. همچنین فراموش نکنید که این هدست قابلیت noise-cancelling دارد و زمانی که آن را روی سرتان قرار می‌دهید، صدای محیط را نخواهید شنید، حتی اگر هیچ موسیقی و یا صدایی از هدست پخش نشود. با دکمه‌های کاربردی روی هدست می‌توانید به راحتی مکالمه صوتی داشته باشید و آن را کنترل کنید یا صدا را کم یا زیاد کنید. این هدست زیبا با یکبار شارژ شدن تا 12 ساعت کار خواهد کرد و اگر هر بار که بازی‌ می‌کنید آن را شارژ کنید، هیچوقت در میان بازی کردن ناامیدتان نخواهد کرد. همینطور که متوجه شدید می‌توانید روی پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌تان هم از این هدست استفاده کنید و حتی اگر یک PSVR (دستگاه واقعیت مجازی پلی استیشن) دارید، روی آن از این هدست استفاده کنید.

برای خرید هدست بی‌سیم Pulse 3D از فروشگاه گیمریار کلیک کنید

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5

4- پایه شارژ کنترلر DualSense

«بهتری قطعه جانبی برای کنترلر DualSense »

+ پشتیبانی از دو کنترلر به صورت همزمان

+ آزاد ماندن USB های کنسول

+ هماهنگی ظاهری با سایر قطعات

–  مدت زمان طولانی برای شارژ کردن (3 ساعت)

خوشبختانه در نسل جدید کنسول‌های سونی، شاهد این هستیم که کنترلر به خوبی پیشرفت کرده است و کنترلر DualSense باتری بسیار قدرتمندی دارد،‌ اما در نقطه مقابل این باتری برای شارژ‌شدن زمان بیشتری نیاز خواهد داشت.  اگر در میان بازی کردن شارژ یکی از کنترلرهایتان تمام شود و کنترلر دومتان هم شارژ نداشته باشد اتفاق چندان خوبی نخواهد افتاد. پایه شارژر کنترلر DualSense در این مواقع می‌تواند به کمکتان بیاید. البته اگر بیشتر از دو دسته برای کنسولتان ندارید این قطعه چندان به کارتان نخواهد آمد ولی برای افرادی که چهار کنترلر دارند بسیار مفید است. چرا که پورت‌های USB روی کنسول به شما اجازه نمی‌دهند چهار کنترلر را به صورت همزمان با کابل، شارژ کنید و اگر یک کابل شارژ اضافه داشته باشید می‌توانید دو کنترلر را همرمان شارژ کنید و باز هم یک کنترلر باقی خواهد ماند. در هر حال اگر پورت‌های USB کنسولتان را برای کار‌های دیگری نیاز دارید این پایه شارژر بسیار کمکتان خواهد کرد.

زمانی که پایه شارژر را خریداری کنید به صورت خودکار همیشه کنترلر‌هایتان را روی آن قرار می‌دهید و در کنار اینکه آن ها را شارژ می‌کنید یک نگه‌دارنده برای آن‌ها خواهید داشت که ظاهر بسیار جذاب و طراحی همگام با کنسول PS5 خواهد داشت. این پایه شارژر با یک سیم برق متصل خواهد شد و بعد از آن کافی‌است که کنترلر مورد نظر را روی آن بگذارید تا شارژ شود.

برای خرید پایه شارژ کنترلر DualSense از فروشگاه گیمریار کلیک کنید

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5

5- ریموت کنترلر پلی استیشن 5

« یک ریموت برای کسانی که دوست دارند از کنسول PS5 به عنوان پخش کننده هم استفاده کنند »

IR transmitter: دارد | دکمه‌های مخصوص: شبکه‌های Disney Plus, Netflix, Spotify, YouTube

+ طراحی براق

+ جلوگیری از تحلیل رفتن کنترلر‌های اصلی

+ هماهنگی ظاهری با سایر قطعات

–  دکمه‌های مخصوص سرویس‌ها به نوعی تبلیغ هستند

کنسول پلی استیشن 5 بسیار بیشتر از یک دستگاه مخصوص بازی است، اما متاسفانه همه از این موضوع  خبر ندارند و همین اتفاق باعث می‌شود که ریموت کنترلر این دستگاه را به قطعه‌ای به درد نخور بنامند. اما اگر بخواهیم همانطور که سازندگان سعی داشتند محصولشان را عرضه کنند، از آن استفاده کنیم، برای هرکار دیگری به جز بازی کردن با کنسول نیاز به یک ریموت کنترلر خواهیم داشت و اینجاست که ریموت کنترلر مخصوص پلی استیشن 5 به کار می‌آید. این ریموت کنترلر دکمه‌هایی مخصوص پخش کردن، نگه‌داشتن، جلو زدن و عقب زدن ویدیو یا موسیقی دارد. همچنین دکمه‌هایی مخصوص به سرویس‌های نتفلیکس، اسپاتیفای، دیزنی پلاس و یوتوب دارد.

این کنترلر بسیار مناسب طراحی شده است و بدنه‌ای کوچک باریک و براق دارد که تمرکزش روی دکمه‌هایش است و همچنین ظاهری همگام با کنسول و سایر قطعات دارد. علاوه بر این ها دکمه‌ PS هم روی ریموت کنترلر قرار دارد که به شما اجازه می‌دهد بدون استفاده از کنترلر مخصوص بازی، کنسول را روشن کنید و در منوها بگردید، به فروشگاه پلی استیشن بروید و به سادگی یک بازی بخرید یا با زدن دکمه اسپاتیفای، وارد برنامه شوید و آهنگ مورد نظرتان را پخش کنید و هرکار دیگری که دوست دارید انجام دهید.

برای خرید ریموت کنترلر پلی استیشن 5 از فروشگاه گیمریار کلیک کنید

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5

6-  هدست SteelSeries Arctis 7P Wireless

«بهترین هدست گیمینگ»

نحوه اتصال: بی‌سیم | فرکانس20 Hz – 20 kHz | درایور‌ها: 40 میلی‌متری | همگام: PC, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch

+ همگام با اکثر سیستم‌ها

+ صدای بی نظیر

+ راحت

–  کیفیت پخش موسیقی نسبتا کم

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، یک هدست بسیار مناسب در بازار موجود است که توانایی رقابت با هدست مخصوص پلی استیشن 5 را دارد و زمانی که می‌گوییم رقابت، یعنی در تمامی جوانب حتی ظاهری. هدست SteelSeries Arctis 7P Wireless به گونه‌ای طراحی شده است که مخصوص کنسول PS5 باشد اما در کنار این که ظاهری کاملا هماهنگ با این کنسول دارد، توانایی اتصال به سایر سیستم‌ها، یعنی کامپیوتر‌های شخصی، PS4، نینتندو سوییچ، اندروید و حتی ایکس باکس را نیز دارد.

فراکانس 20 Hz – 20 kHz این هدست کیفیت صدای عالی را تضمین می‌کند و تاخیر بسیار کمی را در هنگام بازی کردن همراه دارد. همچنین قابلیت شفاف سازی دو طرفه‌ای دارد که از طرف برنامه Discord تایید شده و اگر از این برنامه استفاده کنید صدایتان کاملا شفاف و بدون تاخیر به گوش طرف مقابلتان خواهد رسید. علاوه بر تمام این‌ها، عمر باتری این هدست بسیار زیاد است می‌توانید پس از یکبار شارژ به مدت 24 ساعت از آن استفاده کنید. این هدست توسط سونی ساخته نشده است، اما در بسیاری از بخش‌ها از ساخته سونی بهتر ظاهر شده و حتی ظاهر بدنه‌اش با کنسول PS5 هماهنگ است. پس اگر به برند توجه خاصی ندارید و قصد ندارید هدستی مخصوص صدای سه بعدی خریداری کنید، این گزینه می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برایتان باشد.

برای خرید SteelSeries Arctis 7P Wireless از فروشگاه گیمریار کلیک کنید

بهترین لوازم جانبی مخصوص کنسول PS5

7- هارد اکسترنال WD 4TB Game Drive

«بهترین هارد مخصوص کنسول PS5»

نحوه اتصال: USB 3.0 | حجم: 4 ترابایت

+ حجم قابل توجه

+ سرعت خوب

–  مخصوص بازی‌های PS4

یکی از مشکلات گیمر‌ها در نسل‌های جدید حجم بسیار زیاد بازی‌ها بوده و هست. خوشبختانه کنسول‌های سونی بر خلاف رقبا از هارد و فضای داخلی نسبتا خوبی برخوردارند، اما همیشه افرادی هستند که فضای داخلی برایشان کم است. متاسفانه فعلا امکان این وجود ندارد که بازی‌های کنسول PS5 را روی یک هارد اکسترنال انتقال دهیم ولی فعلا می‌توانیم از هارد اکسترنال WD 4TB Game Drive برای بازی‌های پلی استیشن 4 استفاده کنیم. بازی‌های نسل جدید حجم نسبتا زیادی دارند و می‌توانید با کمک گرفتن از این هارد، بازی‌های نسل قبلی‌ای که دوست دارید روی کنسول پلی استیشن 5 داشته باشید را روی فضای داخلی کنسول‌تان ذخیره نکنید و آن‌ها را در هارد اکسترنال نگه‌دارید. این هارد  برای این کار مناسب است، حجم زیادی دارد و می‌توانید بازی‌های زیادی را روی آن قرار دهید. همچنین اندازه کوچکی دارد و از USB 3.0 استفاده می‌کند که سرعت انتقال داده‌ها را به شکل چشم‌گیری افزایش می‌دهد. البته فراموش نکنید که روی کنسول PS4 هم قابل استفاده است.

انتخاب بهترین تجهیزات مخصوص کنسول PS5 در آینده

در حال حاضر  گزینه‌های زیادی برای شما وجود ندارد تا بتوانید بین آن‌ها انتخاب‌های گیج کننده داشته باشید. فعلا می‌توانید از بین قطعات موجود، لوازم جانبی کنسول PS5 که احتیاج دارید را به سادگی اتخاب کنید. برای مثال اکثر بازیکنان به یک کنترلر اضافی راضی هستند و حتی نیازی به پایه شارژر هم ندارند، چرا که با کابل شارژ می‌توانند کارشان را انجام دهند و خرج اضافی نداشته باشند. البته بسیاری هم از ظاهر و کارایی پایه شارژر خوششان می‌آید و آن را خریداری می‌کنند. در کنار سایر تجهیزات، چیز دیگری که بسیار محبوب است و پیشنهاد می‌کنیم که به خریدش فکر کنید هدست مخصوص کنسول PS5 است. حتی اگر یکی از طرفداران بازی کردن با هدست نیستید هم خرید این محصول را در نظر بگیرید چرا که تجربه‌ای جدید است و حتی می‌تواند برای گوش دادن به موسیقی و کار کردن هم بسیار خوب ظاهر شود.

در بین محصولات مخصوصی که توسط سونی تولید شده است. دوربین و ریموت کنترلر بسیار کم طرفدار هستند چون مورد نیاز یک گیمر معمولی نیستند. اما اگر به دنبال استریم هستید و دوست دارید با پلی استیشن 5 تان در شبکه نتفلیکس فیلم ببینید حتما به آن‌ها فکر کنید.

به طور کلی همانطور که اشاره کردیم، داشتن یک کنترلر اضافی برای مرحله اول انتخاب خوبی  است و بعد از آن اگر دوست داشتید باز هم تجهیزاتتان را ارتقا دهید به سراغ هدست بروید. یادتان باشد که کنترلر پلی استیشن 4 هم به کنسول PS5 متصل می‌شود اما فقط می‌توانید بازی‌های مخصوص به پلی استیشن 4 را با کنترلر‌های قدیمی‌تان تجربه کنید.

در آینده بسیاری از شرکت‌ها تجهیزات جانبی خوبی تولید خواهند کرد که قطعا از تجهیزات مخصوصی که در سال‌های گذشته برای کنسول PS5 عرضه شده‌اند بهتر خواهد بود (البته در این بند می‌توانیم کنترلر را چیزی استثنایی خطاب کنیم) و نیاز است تا دوباره تمامی تجهیزات مورد بررسی قرار بگیرند. پس در آینده باز هم با ما همراه باشید تا در بین تجهیزات جدید بتوانید بهترین ها را انتخاب کنید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,