Warning: include_once(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/advanced-cache.php on line 22

Warning: include_once(): Failed opening '/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-phase1.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php74/root/usr/share/pear') in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/advanced-cache.php on line 22

Warning: include(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 95

Warning: include(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 95

Warning: include(): Failed opening '/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php74/root/usr/share/pear') in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 95

Warning: include_once(/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 118

Warning: include_once(): Failed opening '/home/sefarsheghaza/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php74/root/usr/share/pear') in /home/sefarshe/public_html/gameryar.com/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 118
بهترین بازی های ps5 - گیمریار | اکانت بازی ps4 | کانت قانونی ps4 | اکانت قانونی ps5 | خرید پلاس هکی

بهترین بازی های ps5

اکانت قانونی ps5

ما اینجا هستیم تا به شما در پاسخ به این سوال کمک کنیم. تیم کارشناسان ما تقریباً هر بازی سه‌گانه PS5 را که وارد قفسه می‌شود، بررسی می‌کنند، بنابراین می‌توان گفت که ما تجربه زیادی در این زمینه داریم. هر بازی در این لیست تا حد امکان انجام شده است – در صورت امکان – و ما حتی این لیست را به بررسی های چهار ستاره و بالاتر محدود می کنیم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که روی عنوانی بی ارزش سرمایه گذاری نمی کنید.

این فهرست بهترین بازی های ps5 شامل بازی‌های بسیار متنوعی است، از عناوین ترسناک ترسناک مانند Resident Evil Village گرفته تا بازی‌های دوستانه کودکان مانند Lego Star Wars: The Skywalker Saga. ما حتی سعی می‌کنیم بازی‌های VR به‌ویژه چشمگیر را در نظر بگیریم، فقط در صورتی که تصمیم به سرمایه‌گذاری در جدیدترین PlayStation VR 2 داشته باشید.

اگر در حال حاضر نمی توانید بهترین بازی های ps5 را پیدا کنید که توجه شما را جلب کند، پس مطمئن شوید که این صفحه را نشانه گذاری کرده اید و به زودی بازگردید، زیرا به محض انتشار بازی های فوق العاده PS5، این لیست بهترین بازی های ps5 را به روز خواهیم کرد. برخی از بازی‌های مورد انتظار عبارتند از Marvel’s Spider-Man 2، Final Fantasy XVI و Alan Wake II، پس منتظر بررسی‌های آتی ما باشید.

اگر به بازی‌های پلتفرم‌های مختلف علاقه‌مند هستید، می‌توانید بهترین بازی‌های آفلاین PS4 ، بهترین بازی‌های نینتندو سوییچ ، بهترین بازی‌های Xbox Series X و بهترین بازی‌های رایانه شخصی را برای توصیه‌های بیشتر بررسی کنید. بدون اتلاف وقت، در اینجا بهترین انتخاب های ما برای بهترین بازی های PS5 در حال حاضر وجود دارد.

God of War Ragnarök

بهترین بازی های پلی استیشن5

برای خرید اکانت قانونی بازی God of War Ragnarök با گارانتی (کلیک کنید)

 

God of War Ragnarök از ما در Trusted Reviews 5 ستاره بسیار چشمگیر کسب کرد. این یک دنباله تماشایی است که همان نبرد فوق‌العاده رضایت‌بخشی را مانند نسخه قبلی خود یعنی God of War حفظ می‌کند. ما عاشق داستان و چگونگی عمیق‌تر شدن آن در اسطوره‌های اسکاندیناوی بودیم و به بازیکنان این امکان را می‌دادیم تا از تمام نه قلمرو نورس بازدید کنند.

اولین حضور ثور و اودین در نقش تبهکاران فوق العاده. هر کدام شخصیت متمایز خود را دارند، این آنتاگونیست‌ها نسبت به شخصیت منفی بازی گذشته، Baldur، ظریف‌تر و توسعه‌یافته‌تر هستند و ما دوست داشتیم که چگونه ضربات داستانی پیچیده و احساسی در این بازی توسعه می‌یابد. شخصیت‌های بازی اصلی نیز ظاهر می‌شوند و به بازی احساسی بزرگ‌تر از زندگی می‌دهند.

PS5 همچنین این عنوان را به سطوح جدیدی می‌آورد، با بررسی ما به جزئیاتی که در طول بازی وجود دارد و موهای فردی در ریش کریتوس قابل مشاهده است، اشاره می‌کند. می‌توانید آن را با کیفیت 4K با سرعت 30 یا 60 فریم بر ثانیه پخش کنید و به شرطی که مانیتور/تلویزیون شما از چنین سرعت‌هایی پشتیبانی کند، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز را امکان‌پذیر می‌کند.

اگر اولین بازی God of War را دوست داشتید، مطمئناً این بازی را دوست خواهید داشت. علیرغم احساس مبارزاتی که عمدتاً یکسان است، خط داستانی و توانایی بازی در نقش آترئوس جان تازه ای به این عنوان می بخشد.

نکات مثبت بازی :

داستان حماسی با فرو رفتن عمیق تر در اساطیر نورس
مبارزه مانند قبل به طرز وحشیانه ای سرگرم کننده است
ترئوس به‌عنوان یک شخصیت قابل بازی افزوده‌ای خوش‌آمد است
در PS5 فوق العاده به نظر می رسد

نکات منفی بازی :

سنبله های دشواری خسته کننده
عقب نشینی های زیادی در نیمه دوم بازی

 

Elden Ring

اگر به دنبال یک چالش بسیار دشوار هستید، سه گانه Dark Souls مدت هاست که به عنوان بهترین گزینه شناخته می شود. Elden Ring آخرین ورودی از FromSoftware است، اما سطوح خطی و بافت را به نفع یک نقشه جهان باز کنار گذاشته تا بیشتر شبیه Breath of the Wild و Skyrim باشد.

اکنون می‌توانید در سیاه‌چال‌های اختیاری برای کشف غارت‌های مفید بگذرید، یا با جانوران عظیمی برای کشتن روبرو شوید که امتیازهای تجربه فراوانی به شما پاداش می‌دهند. Elden Ring از چندین سبک بازی نیز پشتیبانی می‌کند، خواه بخواهید مخفیانه از میان بوته‌ها برای ضربه زدن به پشت با آسیب زیاد عبور کنید، یا دشمنان را از راه دور با تمام طلسم‌های جادویی خود یا پیچ‌های دست ساز خود از یک کمان پولادی منفجر کنید.

Elden Ring تنها یکی از بهترین بازی‌های موجود برای PS5 است، اما قرار است به یکی از بهترین بازی‌های نسل تبدیل شود. تا زمانی که از مبارزه با سختی بالا خوشحال هستید، این RPG یک بازی ضروری است. ( بهترین بازی های ps5 )

نکات مثبت بازی :

جهان باز غول پیکر برای کشف، پر از چیزهایی برای کشف
مبارزه با پاداش و مجازات
محتوای بیشتر از آنچه اکثر بازیکنان تا به حال نیاز دارند
درخت توسعه کلاس باز که برای اصلاح آماده است

نکات منفی بازی:

بعضی از دعواها خیلی سخت هستند

 

Horizon Call of the Mountain

Horizon Call of the Mountain در این لیست بهترین بازی های PS5 عجیب است، زیرا برای عملکرد به هدست PlayStation VR 2 نیاز دارد. اما از آنجایی که برای انجام این بازی VR ستارگان نیز به یک کنسول PS5 نیاز دارید، هنوز فکر می‌کنیم که این بازی مستحق گنجاندن آن است.

بازی Call of the Mountain ممکن است در همان دنیای آخرالزمانی Zero Dawn و Forbidden West اتفاق بیفتد، اما مکانیک گیم پلی بازی بسیار متفاوت است. از آنجایی که این یک بازی واقعیت مجازی است، شما باید از لحاظ فیزیکی کمان مجازی خود را به سمت پینگ پینگ به سمت ماشین های هیولا بکشید و دستان خود را به هوا ببرید تا از کوه بالا بروید.

پیشنهاد خرید: اکانت قانونی کراش ماشینی برای ps4 و ps5

ما دریافتیم که این یک تجربه غوطه ور فوق العاده سرگرم کننده است، با یک ماجراجویی تمام قد که در فضای VR نسبتاً نادر است. ما فکر می‌کردیم که با جلوه‌های بصری 4K و رنگ‌های پر جنب و جوش، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. دیدن اشیاء در یک فضای مجازی سه بعدی در مقایسه با تصاویر دو بعدی از یک تلویزیون، تاثیر متفاوتی دارد.

ما لزوماً نمی گوییم که Horizon Call of the Mountain به اندازه کافی خوب است که خرید هدست PSVR 2 را به تنهایی توجیه کند، اما اگر به هر حال قصد خرید هدست واقعیت مجازی را دارید، پس این بازی یک خرید ضروری است.

نکات مثبت بازی :

دنیای تعاملی به طرز شگفت انگیزی غوطه ور است
کوهنوردی در VR احساس فوق العاده ای دارد
نبرد سرگرم کننده با تیر و کمان
تصاویر و محیط های جذاب

نکات منفی بازی :

داستان فراموش شدنی است
پازل ها خیلی چالش برانگیز نیستند

 

The Last of Us Part 1

بهترین بازی های PS5

برای خرید اکانت قانونی بازی The Last of Us Part 1 با گارانتی (کلیک کنید)

 

اگرچه حضور آن دومین باری است که عنوان نمادین Naughty Dog دوباره بسته‌بندی می‌شود و در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، بازی The Last of Us Part 1 هنوز هم می‌تواند با رعایت دیدگاه اصلی بازی، عنوانی ضروری برای هر دارنده PS5 باشد.

ما به شدت تحت تاثیر تغییرات گرافیکی عظیم از نسخه اصلی قرار گرفتیم. تقویت بصری به قسمت 1 اجازه می دهد تا نه تنها داستان باورپذیرتری را از طریق کات سین ها و مدل های شخصیت ارتقا یافته بیان کند، بلکه جزئیات بیهوده ای را نیز به خود جهان تزریق کند. ما به دلیل توجه به طراحی سطح بازی بیشتر حواسمان را پرت می‌کردیم.

در حالی که ما از این واقعیت ناامید شدیم که گیم پلی تا حد زیادی نسبت به مواد اولیه خود تغییری نکرده است، قسمت 1 بدون شک به لطف ویژگی های دسترسی مبتکرانه خود مخاطبان جدیدی پیدا خواهد کرد. با کنترل زیادی بر نحوه نمایش عناصر اصلی بازی از منظر صوتی/بصری، هرگز زمان بهتری برای دیدن این همه هیاهو وجود نداشت.

نکات مثبت بازی :

The Last of Us هرگز بهتر به نظر نمی رسید
بهبود نور و توجه به جزئیات
هنوز هم داستانی باورنکردنی که ارزش بازبینی را دارد
هزاران ویژگی دسترسی

نکات منفی بازی :

تعداد بسیار کمی از ارتقاهای گیم پلی قسمت دوم در اینجا استفاده شده است

 

Ratchet and Clank: Rift Apart

Ratchet and Clank: Rift Apart

برای خرید اکانت قانونی بازی Ratchet and Clank: Rift Apart با گارانتی (کلیک کنید)

 

می دانید که برنده بهترین بازی پلی استیشن در Trusted Reviews 20201 باید فریاد می زد. Ratchet and Clank: Rift Apart یکی از بهترین آثار این مجموعه تا به امروز است. پشتیبانی از تصاویر 4K و ردیابی پرتو به این معنی است که بازی مملو از جزئیات است، بنابراین می‌توانید در هر فریم چیز جدیدی پیدا کنید.

پیشنهاد خرید: اکانت قانونی مورتال کمبت 11 با گارانتی (کلیک کنید)

این بازی خانوادگی است و تقریباً همه می توانند آن را بازی کنند. سرعت خارق‌العاده و تنوع پازل‌ها به بازی احساس تازگی می‌بخشد، با انبوهی از نواحی جهان جیبی برای کاوش در تمام مسابقات خارج از کشور.

Ratchet and Clank: Rift Apart عنوانی است که همه باید در کتابخانه PS5 خود داشته باشند. کاملاً از مزیت کنسول نسل بعدی بهره می برد و یک ماجراجویی کاملاً جدید را ارائه می دهد که همه می توانند از آن لذت ببرند. ( بهترین بازی های ps5 )

نکات مثبت بازی :

نبرد سریع، با انواع سلاح های مزخرف
پلتفرم‌سازی، پازل‌ها و مینی‌بازی‌ها تنوع زیادی را فراهم می‌کنند
از به‌روزرسانی‌های PS5 بهره می‌برد
بصری نسل بعدی و داستان لذت بخش

نکات منفی بازی :

باس‌های بازیافتی تا آخر تکرار می‌شوند
ارتقاء اسلحه می تواند مانند یک کار طاقت فرسا باشد

 

Gran Turismo 7

Gran Turismo 7 یکی از در دسترس‌ترین ورودی‌های سری شبیه‌سازهای مسابقه‌ای است، با گستره وسیعی از ویژگی‌ها و تجربه رانندگی عالی که هرکسی می‌تواند وارد آن شود. هندلینگ با کنترلر DualSense با هندلینگ و وزن فوق العاده برای هر خودرویی که می توانید رانندگی کنید عالی است.

PS5 تصاویری شگفت‌انگیز ارائه می‌دهد، با بررسی‌کننده ما به سطح بالایی از جزئیات در داخل و خارج خودرو اشاره می‌کند، به‌ویژه در حالت‌هایی مانند حالت عکس که در آن ردیابی پرتو فعال می‌شود. در این بازی نیز عشق آشکاری به ماشین ها وجود دارد، زیرا می توانید با شخصیت های موجود در کافه درباره تاریخچه وسایل نقلیه مختلف چت کنید. و اگر طرفدار ماشین نیستید، ممکن است پس از بازی Gran Turismo تبدیل به یکی از آنها شوید.

همچنین می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستان خود مسابقه دهید، با یک ویژگی جدید Meeting Place که به مسابقه‌کنندگان اجازه می‌دهد در یک محیط معمولی‌تر بپیوندند و مسابقه دهند. رتبه‌بندی‌های ورزشی همچنین تضمین می‌کند که کاربران با احترام رانندگی می‌کنند و شما با افرادی که مهارت‌های مشابهی دارند جفت می‌شوید و حس برابری و انصاف را به شما می‌دهد. اگر به مسابقه‌های بسیار واقعی علاقه دارید، این یکی از بهترین بازی‌های PS5 است که می‌توانید بخرید.

نکات مثبت بازی :

کمپین در دسترس و جذاب
طیف گسترده ای از ویژگی ها و سفارشی سازی
هندلینگ عالی با کنترلر PS5 DualSense
تصاویر و صدا عالی

نکات منفی بازی :

شروع غلتک به نظر منسوخ شده است
رانندگان A.I رقابتی ترین نیستند
برخی جنبه «پرداخت به برد» اعتبارات درون بازی را دوست ندارند

 

Deathloop

Deathloop

برای خرید اکانت قانونی بازی Deathloop با گارانتی (کلیک کنید)

 

Deathloop یکی از خلاقانه‌ترین بازی‌های AAA است که در مدتی پیش دیده‌ایم. استودیو Arkane این فرمول را دور انداخت و با گیم پلی انفجاری، روایت جالبی خلق کرد. با یک مکانیک حلقه زمانی از نوع Groundhog Day، کاراکتر شما وظیفه دارد قبل از پایان روز هشت هدف را بکشد.

با دیدن اینکه این بازی شما را هر روز در موقعیت یکسانی قرار می دهد، با جزیره Blackreef بسیار آشنا خواهید شد و به شما فرصت بیشتری برای درک گرافیک زیبا و آثار هنری کارتونی می دهد.

این یک بازی بسیار پربار است، نه تنها می‌توانید در هر مرحله یک برنامه حمله متفاوت داشته باشید، بلکه نحوه تغییر و شکل‌گیری جهان در طول زمان به این معنی است که وقتی دوباره به داخل شیرجه می‌روید، همیشه احساس جدید و جذاب می‌کند.

نکات مثبت بازی :

از مفهوم حلقه زمان برای تأثیرگذاری عالی استفاده می کند
استفاده از توانایی های ماوراء طبیعی لذت بخش است
چیزهای زیادی برای کشف در هر مرکز جهانی
عنصر چند نفره هرج و مرج هیجان انگیز را اضافه می کند

نکات منفی بازی :

می تواند تا آخر تکرار شود
تعداد کمی از مسائل فنی

 

Resident Evil Village

Resident Evil Village

برای خرید اکانت قانونی بازی Resident Evil Village با گارانتی (کلیک کنید)

 

Resident Evil Village یکی از بهترین مدخل‌های این فرنچایز است که دارای گرافیک HDR است، بنابراین می‌توانید هیولاهای کپک زده را با وضوح بالا ببینید. دهکده نمایی اول شخص دارد که روایت را به سطح شخصی تری ارتقا می دهد.

اگر صحبت کنیم، با محیط های نوع برام استوکر، با برج های گوتیک و گرگینه های جمجمه پذیرایی خواهید شد. قهرمان داستان، اتان وینترز، دوست دارد تیراندازی کند و راه خود را در بازی کوتاه کند، با تاکید کمتر بر مخفی کاری به این معنی که شما حتی فرصت های بیشتری برای مقابله با دشمنان خود دارید، که واقعاً عامل ترس را افزایش می دهد.

پیشنهاد خرید: اکانت قانونی رد دد ریدمپشن 2 با گارانتی (کلیک کنید)

اگر به یک بازی ترسناک علاقه دارید، این یکی از بهترین بازی های PS5 برای خرید است. نه تنها داستان مهیج و ترسناکی برای دنبال کردن وجود دارد، بلکه خون و غم هرگز در این کنسول به این خوبی به نظر نمی رسید.

نکات مثبت بازی :

محیطی خزنده که جو را ایجاد می کند
مکانیک های جدید و سرگرم کننده بقا
حالت مزدور یک افزودنی خوب برای طرفداران است

نکات منفی بازی :

به اندازه Resi 7 ترسناک نیست
کمپین کمی کوتاه است

 

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

برای خرید اکانت قانونی بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga با گارانتی (کلیک کنید)

 

به دنبال یک بازی خانوادگی تر هستید؟ سپس Lego Star Wars: The Skywalker Saga یک گزینه عالی است، به خصوص با توجه به اینکه می‌توانید با یک بازیکن دوم در ماجراجویی خود در تمام نه فیلم اصلی مجموعه جنگ ستارگان، از The Phantom Menace تا The Rise of Skywalker، همراه شوید.

در حالی که طرفداران جنگ ستارگان با تعداد زیادی از خدمات طرفداران پذیرفته می شوند، این بازی همچنین با تعداد زیادی جوک های قلقلکی از تازه واردان این مجموعه استقبال می کند. تعداد زیادی پازل برای حل و کلکسیون های مخفی برای کشف وجود دارد، در حالی که ما متوجه شدیم که نبرد اصلاح شده باعث می شود در هم کوبیدن شخصیت های لگو دو برابر موارد قبلی سرگرم کننده باشد.

ما همچنین تحت تأثیر ظاهری عالی به خصوص در PS5 قرار گرفتیم. مکان‌های کلاسیک جنگ ستارگان در لگو با جزئیات فوق‌العاده بازسازی شده‌اند و شهر زیر آب Otoh Gunga به‌ویژه خیره‌کننده به نظر می‌رسد. ( بهترین بازی های ps5 )

پیشنهاد خرید: اکانت قانونی کالاف جنگ جهانی 2 با گارانتی (کلیک کنید)

البته می‌توان The Lego Star Wars: The Skywalker Saga را به‌صورت تک‌نفره بازی کرد، اما توصیه می‌کنیم برای بهترین تجربه با یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود جفت شوید و ساعت‌ها به خندیدن به همه گیج‌های مختلف بپردازید.

نکات مثبت بازی :

محتوای کافی برای دوام چند هفته ای
سطوح عظیم برای کشف
مبارزات اصلاح شده شما را بیشتر درگیر می کند
Co-op یک انفجار مطلق است

نکات منفی بازی :

نبردهای فضایی کمی پیش پا افتاده هستند
دوربین گاهی اوقات مانع می شود

 

Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

برای خرید اکانت قانونی بازی Horizon Forbidden West با گارانتی (کلیک کنید)

 

Horizon Forbidden West دنباله‌ای فوق‌العاده برای Horizon Zero Dawn است که دارای ماشین‌های جدید زیادی برای شکار، و همچنین سیستم ارتقاء بزرگ‌تر و بهتر با یک حلقه گیم‌پلی بسیار رضایت‌بخش است که یادآور سری Monster Hunter است.

دنیای باز در PS5 باورنکردنی به نظر می رسد، با انواع بیوم های متمایز برای کاوش از جنگل های بارانی متراکم گرفته تا بیابان های فراگیر. غرب ممنوعه همچنین دارای داستانی جذاب است که حتی عمیق تر در سوراخ خرگوش علمی تخیلی فرو می رود.

چند عنصر ضعیف‌تر در بازی وجود دارد، زیرا مبارزه با انسان‌ها هنوز خسته‌کننده است، در حالی که پلتفرمینگ می‌تواند ناامیدکننده و خسته‌کننده باشد. اما این عیب‌ها وقتی بسیار سرگرم‌کننده است که یک روبات T-Rex را با چیزی جز تیراندازی از تیرها پایین بیاوریم، بخشیده می‌شود.

نکات مثبت بازی :

تعداد زیادی ماشین برای مبارزه
سیستم ارتقاء جدید دارای حلقه گیم پلی پاداش است
نقشه مملو از انواع بیوم است
داستان به سمت و سوی جدید و جذابی می رود

نکات منفی بازی :

پلتفرم کردن اغلب احساس ناخوشایندی دارد
چندین مشکل فنی آزاردهنده

 

Miles Morales – Marvel’s Spider-Man

Miles Morales – Marvel’s Spider-Man

برای خرید اکانت قانونی بازی Miles Morales – Marvel’s Spider-Man با گارانتی (کلیک کنید)

 

در حالی که این بازی به خوبی به عنوان یکی از بهترین بازی‌های PS5 شناخته می‌شود، این باعث نمی‌شود که آن را از یک جواهر کمتر کند. مایلز مورالز مسلماً بهترین فرنچایز تا به حال است، به نوعی به عنوان قهرمان داستان ما قابل ارتباط است و در عین حال داستان جالبی را ارائه می دهد که باعث می شود بازی ارزشمند باشد.

ناگفته نماند که هر کسی که از طرفداران بازی اصلی Spider-Man PS4 بود، اینجا احساس می‌کند که در خانه است. سبک اصلی گیم پلی موجود است اما با برخی از قدرت های جدید برای حفظ تازگی آن. با اشتیاق شخصیت اصلی به موسیقی، مد خیابانی و علم کاملاً با زیبایی‌شناسی کلی ترکیب می‌شود، متوجه می‌شوید که مایلز اینجا کیست. ( بهترین بازی های ps5 )

پیشنهاد خرید: اکانت قانونی لست اف اس 2 با گارانتی (کلیک کنید)

پس از پایان کمپین، فعالیت‌های جانبی زیادی وجود دارد که می‌توانید به آن‌ها بپردازید، با این که جهان خود یک گسترش سرگرم‌کننده از دنیای Insomniac است.

نکات مثبت بازی :

مایلز مورالز یک قهرمان عالی با داستانی ارزشمند است
گسترش معنی دار فرمول اصلی گیم پلی با قدرت های جدید
منهتن با ردیابی پرتو در PS5 بسیار زیبا به نظر می رسد
آینده هیجان انگیزی را برای این چشم انداز مرد عنکبوتی به تصویر می کشد

نکات منفی بازی :

کمپین نسبت به قیمت درخواستی کمی کوتاه است
برداشتی نسبتاً پیاده روی ژانر جهان باز

 

FIFA 23

این آخرین بازی با مارک فیفا است که هر کسی می تواند تا زمان نوشتن این مقاله بازی کند. پس به شکوه کامل آن خیره شوید. مجوز منقضی شده است و با توجه به باج‌گیری پادشاه که فیفا درخواست می‌کند، الکترونیک آرتز (EA) تصمیم گرفت نام بازی بعدی خود را EA FC بگذارد.

این آخرین قسمت از EA Sports برای طرفداران فوتبال ضروری است، با بهینه سازی های گیم پلی، تیم های جدید و ویژگی های جدید هیجان انگیز که آن را راهی عالی برای پایان دادن به این سری می کند.

یکی از بزرگترین تغییرات امسال گنجاندن نسخه های کاملاً واقعی بازی زنان است که تیم هایی از لیگ WSL اکنون برای بازی در دسترس هستند.

این یک گام بزرگ رو به جلو برای این سری است و ارتش کاملا جدیدی از بازیکنان را به ارمغان می آورد که مایلند در نهایت بازی زنان را در کنار مردان، در جایی که باید ببینند.

یکی دیگر از موارد افزوده بزرگ، بازی متقابل است که به بازیکنان رایانه شخصی، PS5 و Xbox Series X اجازه می‌دهد تا به صورت آنلاین رودررو شوند و موانع جنگ کنسول‌ها را از بین ببرند. این بازی همچنین شامل آموزش های جدید برای کهنه سربازان، گرافیک خیره کننده واقع گرایانه و ویژگی آرکید مانند پاور شات است که سطح جدیدی از هیجان را به گیم پلی بازی اضافه می کند.

سخن نهایی درباره بهترین بازی های ps5

ما سعی کردیم در این وبلاگ گیمریار به بررسی بهترین بازی های ps5 بپردازیم ، امیدوارم تا این مقاله برای شما مفید باشد و لطفا در نظرات بهترین بازی های ps5 از نظر خودتان را معرفی کنید.

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,